onsdag, februari 21, 2007

Om JAG fick bestämma!

Så skulle jag avskeda nästan hela staben som syns i rutan på TV4! First to go skulle nyheternas jäkla fjantpellar bli!

Nyheter ska vara torra och korrekta - inte flamsiga och tramsiga med en massa ordlekar och gullilgull mellan de två som sitter där i rutan!!! Någon har tittat på amerikanska nyheter och fått för sig att det vill nog det svenska folket ha!!!

Så styrelsen på TV4, det kan hända att ni blir förvånade nu... men...

NEEEJ - STOP - SLUUUTA!!!
Vi är inte dumma i huvudet... vi behöver inte det här beteendet... jag lovar... vi är vuxna människor... vi stannar faktiskt kvar och lyssnar på vad ni säger utan det där jävla tramset!!! Bara så ni vet - jag har gått över till SVT:s nyheter för jag ståååår inte ut med flamset och missarna och det värsta är tabbarna som når oss när de tror att ljudet är frånkopplat...!!!


- "Ta ett hjärta... hjärtat... (fniss fniss fniss)..." , - "Åh va fan gör jag nu...", "Jag måste gå till dagis... "

Nej-nej-nej-nej-nej - Jag hatar era nyhetsprogram TV4 - helt frank!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag håller meds till 100% och det gäller inte bara nyheterna.

torsdag, mars 15, 2007 8:29:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter