lördag, mars 24, 2007

Cymbolic rhythmseed in motion!



Jag försöker förbättra ett av mina mindre bemedlade kreativa mörker. Mina brister beror i stort på att jag inte haft tid och lust att utveckla rörliga bilder... men jag vet att jag kommer att behärska konsten som ett rinnande vatten och storverk kommer att se dagens ljus... men hur irriterande är det inte att sitta med skägget i brevlådan utan att komma loss, eller man tycker snarare att det går för långsamt innan man har pillat ut det fastklämda ansiktshåret ur lådan utan att tappa allt för mycket lockar på vägen! Jag vill ha lösningen i min hand och ropa ut - Eureka!

Jag har ett enormt tålamod... ibland... och ibland inte... just nu befinner jag mig i ett stort - ICKE! Jag behöver hjälp av kunnig och utbildad personal... en vänlig själ som kan sitta här med mig och visa, knappa, förtälja och ge mig visdom... jag bjuder på mat och vin varvat med perfekt handklapp samt sanna och mindre sanna skrönor ur mitt liv... Ja, jag vet att jag begär att få åka snålskjuts på eder kunskap... men ni får åka snålskjuts på mina kunskaper... and that's a promise baby!



Känns det som att just ni sitter inne med de kunskaper jag behöver?
Tveka inte -
mejla mig och berätta det... och kom sedan hit i rödaste rappet!
Nya konstverk är på väg att se dagens ljus!
(och jag stavar inte cymbolic fel... )


eXTReMe Tracker
website counter