söndag, mars 25, 2007

Hittat i soffan!

En tågtidtabell från vintern 1998/99!!!

Är det någon som behagar skämta med mig!!!???
Visst låg den inkilad så fint och dolt... men ursäkta mig... mycket vatten har runnit under broarna om man säger så... dubbelbottnat och torrt så det knastrar...!

1998/99 ägde jag ens den här soffan då? Jo, jag gjorde nog det... nyköpt soffa från IKEA 1997 precis när jag köpte den här lägenheten... Ja ja... det är ändå inte så illa som för en gammal kompis som hittade sin syster när han piskade sin vardagsrumsmatta... hon liksom bara ramlade ut... skämtade han om i allafall... vet fortfarande inte om det är sant eller inte!

Dags att kasta och köpa nytt!!!

- Nu kan ni gå vidare och läsa nästa inlägg... varsågoda... och beskåda mig när jag går hycklarens väg på Hälleberget... eller var det ett moln över det berget... och vem är då ormen?

eXTReMe Tracker
website counter