onsdag, april 04, 2007

Mitt vår-veka hjärta...



Igår stang det till i mitt hjärta... en känsla kom över mig... en sån där känsla som går ända in i hjärteroten... och det stinger till djupt och ömt långt där inne... jag är så otroligt lyckligt lottad... så lycklig... så glad... jag har allt inom räckhåll... och då pratar jag om det som är viktigt... det som gör mig till den jag är... nämligen - vänner!
Några av er får kanske höra att jag älskar er lite oftare/lite mer sällan än andra, men det är ingen värdemätare, det lovar jag... det bara blir så!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Stina said...

Ja att ha vänner är den bästa rikedom som finns. Tack för att DU finns och GLAD PÅSK!! (Och så får väl du och L8 hålla lite ordning på varann så ni inte skrämmer upp påskhararna. Det där snacket om "stoppa haren i påsen" kan ju skrämma dem fördärvade så de pyser till skogs och aldrig mer kommer fram.)

onsdag, april 04, 2007 2:22:00 em  
Blogger Maria said...

Älskade vän, ha det så gott nu i de ångermanländska skogarna... ta det lugnt och njuuut... jag kan däremot inte lova att vi INTE stoppar harar i påsar... du vet hur det är med L8 och hennes vurm för döda djur...

onsdag, april 04, 2007 6:11:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter