söndag, april 15, 2007

Som en sån dag... en söndag...

... söndag... lite lätt trött... i mössan ni vet... efter några glas vin till middagen!

... söndag... solen skiner... det är 33 grader varmt i solen!

... söndag... och det blev högsommar helt plötsligt... det är mitten av april!

... söndag... och jag har inte ens kommit ut i solen ännu... har pysslat med annat!

... söndag... och sol... jag ska gå ut i parken här utanför... ta med en filt och en bok!

... söndag... och jag ska laga till coq au vin senare idag... fast med kalkon istället för tupp!


... gobbeli-gobbeli au vin...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nu när kl. är 18.42 är det 33* på våran uteplats och 19* på andra sidan.Kram på dig från mamma och pappa.

söndag, april 15, 2007 6:41:00 em  
Blogger Maria said...

... och jag har 22* här hos mig nu kl 18:48... har precis kommit in efter en fantastisk strandpromenad med Stina här nere vid vattnet... underbart!

kramar till er från mig!

söndag, april 15, 2007 6:49:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter