tisdag, maj 01, 2007

1:a Maj...

Oj... har sovit som en liten griskulting i natt... vaknade... läste några sidor i min bok... somnade om... vaknade och var helt yr i nattmössan... hällde mig ur sängen och har inte riktigt hämtat mig ännu... är oerhört yr och seg...

Första maj - nej, jag har aldrig demonstrerat på första maj... jag har sagt/säger mitt på andra sätt!

Första maj - jag tvättar!

Första maj - jag ska nog ta och vårstäda... det känns som en vettig sysselsättning idag... rensa ut och skänka bort!

Första maj - jag ska deklarera OCH lämna in the shit... brukar alltid gå till skatteverket och lämna in min deklararation sista dagen - det är lite av en tradition... i år bryter jag nog det och fixar the shit idag!

Nyinköpta snittblommor... vita lejongap och rosa liljor... nu ska jag poppa lite nice music och fixa till mig en helgfrulle... godmorgon!

4 Comments:

Blogger Holly Golightly said...

Lejongap är så vackra och så seventish på något sätt, en förtjusande blomma!

tisdag, maj 01, 2007 6:49:00 em  
Blogger Maria said...

Jag har alltid älskat Lejongap... vet inte riktigt vad det är med dem som förtjusar mig så... färgerna, formen och att de hängt med ett tag förmodligen...

tisdag, maj 01, 2007 10:17:00 em  
Anonymous Anonym said...

Har sått något som liknar lejongap vita som ska hänga lite får bara vänta och se om det blir något

onsdag, maj 02, 2007 8:01:00 fm  
Blogger Maria said...

Dessan: Spännande! Jag får titta på dem i sommar...

onsdag, maj 02, 2007 8:17:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter