fredag, maj 18, 2007

En mycket, mycket, mycket dålig idé!

Det ska framföras Shakespeare... Romeo och Julia... och det är ju nästan alltid trevligt! Men denna gång ska det framföras av en clownuppsättning... japp, du hörde rätt - en clownuppsättning!!!
Hur tänker man då?
Clowner är jävligt obehagliga... jag vet att vi är många som tycker det... det finns till och med en medicinsk term för detta - Coulorfobi!

"2 timmar och 20 minuter våld, sex och kärlek inkl paus" utlovar Scalateatern...
"Romeo & Julias story kan ni nog. Men nu kommer ni att höra replikerna uttalas på ett sätt som ni aldrig hört förut, tolkat av en clownhjärna, spelat med en innerlighet som verkligen får oss att ta Romeo och Julia till oss. Vad var det egentligen som hände i Verona?"

2 timmar och 20 minuter våld, sex, kärlek OCH clowner... jag säger:
- "Nej Tack, jag vill inget veta!!!"

2 Comments:

Blogger Fikatanten said...

En mycket mycket mycket mycket mycket dålig idé! Skulle aldrig ens baka en tårta i form av en clown, nej aldrig!

fredag, maj 18, 2007 4:21:00 em  
Blogger Maria said...

Fikatanten: Jag hoppas innerligt att det inte ens finns kakformar i form at clowner att köpa... men jag dristar mig till att tro att det ändå gör det! Ve och fasa!

lördag, maj 19, 2007 5:03:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter