tisdag, juli 24, 2007

Anglofilen biter ifrån!

Det är sommar... ergo - tv frossar i engelska deckare... men visst har de blivit sämre... mer ointressanta... eller är det bara jag som inte vet att uppskatta det ljuvligt morbida och brittiska längre...? Jag har alltid varit svårflörtad, vad gäller det mesta... men brittiska tv-serier har nästan alltid slunkit ner som ljuvaste nektar!

Var ska detta sluta... ?
Vad finns kvar att förgylla mitt liv... ?

Har jag gått och blivit helt blasé... ?
Bör jag hänge mig åt mainstream - alla kategorier... ?
Ska jag ge upp... ?
Är det dags att knyta upp alla knutar, säga adjö till allt och alla...lätta ankar, flytta och börja ett nytt liv för att få lite nya perspektiv...?
Är det svaret på min fråga... eller bör jag stanna kvar och kämpa...!?


Jag tror jag brygger mig en kanna te och spår i mina teblad... men, ska ni veta, jag är även öppen för förslag och synpunkter! Shortbreads... anyone?

Update onsdagmorgon 25 juli: Personen som under några månader trakasserat min blogg har återigen börjat lämna otrevliga och för mig helt verklighetsfrämmande kommentarer! Denna gång tänker jag låta hennes kommentarer ligga kvar! Jag svarar endast här och nu... och jag ber dig ÅTERIGEN att SLUTA besöka min blogg, SLUTA lämna dessa sjuka kommentarer och låt mig vara ifred!!!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men jag vet. Skaffa dej nån som du kan göra livet surt för. Sånt verkar funka för dej!

onsdag, juli 25, 2007 8:25:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Wow, jag finns! Jag antar att man ska vara tacksam för sånt.

Alltså funkade inte alla dessa offentliga förnedringar (dumpningar/avrättningar under folkets jubel) som jag har blivit utsatt för.

Det är väl ungefär nu som jag förväntas försvinna från internet för att aldrig synas igen, eller?

onsdag, juli 25, 2007 8:58:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Bästa Desiree. Jag tror att du blandat ihop saker och ting. Denna blogg är av Maria för hennes vänner och familj alltså bestämmer hon över den. Om du kände Maria så skulle du veta att hon är långt ifrån den person du verkar tro att hon är. Det är uppenbart att du behöver ett forum för din dåliga självkänsla. Frågan är om detta är bästa platsen att spendera tid för att du skall må bättre.

Vänliga hälsningar,

onsdag, juli 25, 2007 5:32:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter