tisdag, juli 17, 2007

I morse kom jag på...

... något ovanligt smart/bright och intelligent/intellektuellt som jag tänkte skriva om här idag... men mitt minne har börjat svika mig under de senaste åren... jag verkar bara komma ihåg saker som hände mig under mina barndomsår och tonår nu för tiden... allt annat är som bortblåst inom en sekund... punkt slut ekar det tomt i mitt huvud... hallå-hallå!... kära nån så tragiskt... jag ÄR verkligen en 12-åring som är fånge i en 90-årig tants hjärna och kropp!!!

... och räddningen har aldrig varit längre bort...

2 Comments:

Blogger Holly Golightly said...

Och jag är en 90-åring i en 12-årings kropp! Once Again You And Me Darling!

tisdag, juli 17, 2007 2:28:00 em  
Blogger Maria said...

... as per usual my friend!

tisdag, juli 17, 2007 9:05:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter