torsdag, september 27, 2007

Grattis Pappa!


Du har alltid tagit med mig ut i skogen... där vi filosoferat om det ena och det andra...


... och du har lärt mig fiska i Norrländska älvar och vatten... men du har även hindrat mig när jag varit nära att starta en skogsbrand och hittat mig när jag gått vilse bland ormbunkar...

Du har lärt mig så mycket mer... men det är våra möten i skogen som ligger mig så oerhört varmt kring hjärtat - det är du och jag ... alltid!

Grattis på födelsedagen allra käraste pappa, vi ses i morgon - jag älskar dig!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kärleken är ömsesidig och du är mycket välkommen.

torsdag, september 27, 2007 8:16:00 fm  
Blogger Lotta said...

stoort grattis från mej !

torsdag, september 27, 2007 6:21:00 em  
Anonymous Anonym said...

En får tacke, för det Stoora grattiset!

fredag, september 28, 2007 9:33:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter