måndag, september 24, 2007

Tjoget blev en dubbelmacka!

Nej!

Nej, nej, nej... det gick inte att göra en top 20 lista över de bästa låtarna i våra skivsamlingar... Herr M och jag har kommit överrens om att göra en dubbelcd med 2 x 20 låtar istället... vi pustar båda ut och känner oss nöjda över detta beslut!

Herr M har problem med att han har vissa låtar enbart på vinyl... själv har jag köpt upp mig på mina favoriter så jag har dem på både vinyl och cd eller på datorn!

Nu är det bara ett jäkligt snyggt konvolut som skall till också!


... piece of cake - sånt är jag bra på!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag skall börjar jobba på min "musikaliska dubbelmacka" i helgen. Skall till New York nästa Fredag dock och där tänkte jag shoppa de sista låtarna jag behöver..

onsdag, september 26, 2007 7:54:00 fm  
Blogger Maria said...

Herr M: Jag drar hemmåt i helgen då min pappa fyller år... men det är lugnt! Vi tar en rituell överlämning när du kommer hem från NY!

Jag undrar om du kan titta efter en cd åt mig där borta!?

onsdag, september 26, 2007 8:41:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter