måndag, september 24, 2007

En halv måndag...

Gick upp kl 05.30...
Fann ett bältdjur som försökte gömma sig bakom duschdrapperiet...
Hittade inte nycklarna i min nystädade lägenhet...
Gick mot röd gubbe och blev utskälld av en liten hund på skatebord...
Ett löv singlade rakt in i ögat på mig...
Vrålhungrig kl 10.24...
Åt halvgod lunch utomhus i solen...
Tog en promenad och klappade en fjällko...

Blev jagad av en liten, liten tjock häst...
Blev svettig...

... och nu sitter jag här igen...

Etiketter:

2 Comments:

Blogger stella sweden said...

Haha...var det ett litet gotlandsruss tro? Eller vart håller du till kan man/kvinna ju undra :)

tisdag, september 25, 2007 12:53:00 fm  
Blogger Maria said...

Stellapolaris: Man kan tro att jag INTE håller till i Stockholm... men så är faktiskt fallet, jag är inte riktigt mitt i smeten och jag befinner mig INTE på skansen! Men däremot har jag en nationalpark utanför fönstret och där springer miniatyrmustangerna fria med manen flärpandes i vinden...

... eller så är det en 4H-gård dit dagisbarn får gå och klappa djur... (så även rödhåriga bibliotekarier) och genar man genom hagen så får man skylla sig själv - de är snappiga de där små tjocka miniatyrmustangerna!!!

tisdag, september 25, 2007 10:39:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter