onsdag, september 26, 2007

Irroterad på...

... kidsen som lämnar en epost-adress med ett jävla smeknamn av den otroligt naiva och väääldigt korkade modellen och inte skriver under med sitt riktiga namn!

Misstänker starkt att dessa tjejer TROR att dessa smeknamn är otroooligt sexiga och coola... sorry girls, men det visar på det motsatta och bristen på - ja, ni vet vad - det där med intellygänsen! Men i min proffesionella roll som "Executive Paris 1962" undrar jag vem jag ska tilltala i mitt svarsbrev eftersom det enligt mig är kutym att börja ett brev med exempelvis:

Hej Maria.

Det känns väldigt infantilt och oljuvligt att samtala via brev med följande personer:

Hej Cutiegirl

Hej Sexiegirl
Hej Fjompan
Hej Playgirl-emma
Hej Slamsan
Hej Snuffsan

Nej - JAG VÄGRAR!!!
Jag fattar inte varför tjejer håller på så här!?

Vill man verkligen framstå som korkad och infantil?
Ja, det verkar så... Lisabeta och jag pratar mycket om det här och hon förtäljde mig en historia här om dagen om en intervju där en kille och en tjej pratade om precis detta fenomen... om att det finns killar som vill ha dum-glada tjejer... och tjejer som vill vara dum-glada just därför...

Själv fattar jag verkligen NOLL av detta beteendemönster, men jag kanske är en infantil dum-glad jävel...

SKÄRPNING!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Alltsa, NEJ för dum-glada brudar. Tack! Det är det värsta jag vet. Men snäppet värre, det är tamigfan (ursäkta svordomen, men i dessa tillfällen kommer dom bara!) killarna som vill ha sana tjejer.

Passar pa att göra reklam för min och min brors blogg, använder inte we've agreed längre.

http://jagvillinte.wordpress.com

onsdag, september 26, 2007 9:50:00 fm  
Blogger Maria said...

Hej Annika!!! Vad kul att höra från dig i Luxenburg!!!

Precis!
Vilka är killarna som vill ha dessa tjejer??? Det ena föder det andra... men jag blir ändå inte klok på det!?

Jag skuttar genast in på er blogg!
Hoppas att du har det ljuvligt där nere i det lilla lilla landet!

onsdag, september 26, 2007 9:59:00 fm  
Blogger Maria said...

... och så heter det väl ändå LuxeMburg... sorry!

onsdag, september 26, 2007 10:00:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter