torsdag, oktober 11, 2007

Nobelpriset i litteratur...

... jag har ingen aaaning om vem som kommer att få det idag... tänker därför inte ens spekulera i ämnet... jag inväntar klockslaget för tillkännagivandet och kommer förmodligen att bli glatt överraskad!

Själv läser jag Lemmys självbiografi White Line Fever för tillfället... men jag tror inte att det blir Lemmy Kilmister som får Nobelpriset i år... fast kanske... varför inte!?

Jag tippar på Lemmy faktiskt... och om två timmar får vi veta om jag gissat rätt!

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja, inte lär det bli Unni Drougge iaf :-(

torsdag, oktober 11, 2007 12:39:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: Hahaha! Det får vi verrrrrrrrrrkligen hoppas att hon INTE får!!!

torsdag, oktober 11, 2007 12:47:00 em  
Blogger Holly Golightly said...

oh, jag hoppas och tror att det blir Truman Capote! Herregud, han har trots allt skrivit "Breakfast at Tiffanys"!

torsdag, oktober 11, 2007 12:50:00 em  
Blogger Maria said...

Holly min vän: Nu delas ju Nobelpriset inte ut postumt... men det kanske är en petitess i sammanhanget!?

torsdag, oktober 11, 2007 12:51:00 em  
Blogger Maria said...

... men jag förstår vad du menar!

torsdag, oktober 11, 2007 12:51:00 em  
Anonymous Anonym said...

posthumt!
men visst har det hänt nån gång, det var iaf close shave på harry m?

lördag, oktober 13, 2007 6:27:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: Jag misstänker att det är en senare påkommen lag som Hårrras har kommit på alldeles själv... eller med hjälp av frugan!

söndag, oktober 14, 2007 11:21:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter