tisdag, oktober 23, 2007

Ursäkta mig min herre, men vill ni ingå äktenskap med mig!?



Så har jag idag träffat en alldeles uuunderbar man!!!
Carl Jan Granqvist...
Denne man har idag lärt mig följande:

- Att allt är änderligt...
- Att varje unge bör kunna ympa ett träd samt anlägga en kompost...
- Att måltiden är en plattform för det humanistiska samtalet där demokratin får sin näring...
- Att sinnena blir bärande av samtal...

Oooh-la-la för kultiverade, intellektuella och sensibla gentlemen med ett stort lass humor!

2 Comments:

Blogger Fikatanten said...

HAR DU TRÄFFAT CARL JAN GRANQVIST???????? Jag blir mållös och det är inte ofta!!!!!

onsdag, oktober 24, 2007 8:51:00 em  
Blogger Maria said...

Fikis: Jag anade att du skulle bli grön av avund... men jag hälsade så mycket från dig och han hälsade tillbaka!

torsdag, oktober 25, 2007 9:58:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter