torsdag, november 29, 2007

Hallå i magen!

Torsdag... och klockan är mellan 10 och 12... ni fetgreppar läget vid det här laget...
Jag står i givakt i hundkorgen och är hungrig som en Grand-Grand-Graaand Danois!

Drrräääglar och skäller gör jag... och tuggar på musmattan... tittar lystet på mina medmänniskor och undrar över vilken av dem som smakar bäst... hmmm... den där med ett knippe purjolök kanske... mmm... oooh hon där med massor av rosmarin och vitlök... mmm... grrr... oh-la-la en liten parfait gjord på den där unge mannen med polisonger...

... här börjar jag känna mig obehaglig till mods... borde nog höra med min chef om jag kan få byta bort det här passet till ett som ligger lite tidigare... så jag slipper stå här med blöt blick... morrandes samtidigt som mitt drääägel sunkar ner mattan där jag står...

Kemtvätt är både dyrt och miljöovänligt - det borde vara ett argument som funkar!

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter