onsdag, december 12, 2007

All I want for Christmas...

Stellapolaris snärtade till med sin magiska snöglitterspridare över min himmel och ner singlade de sju vackraste snöflingorna och viskade i mitt öra att jag hade sju önskningar att avslöja...

- "Nå Redhead... What do you want for Christmas you darn girl you... pa-pa-pa-pa!?"

So, here we go...



1. En Hundvalp... av märke bostonterrier eller fransk bulldog!
Pliiiiz, pliiiiz, pliiiiz... jag looovar att gå ut med den varje morgon och kväll... jooooooo jag looooovar!

2. En förljuvande hemlighet... som jag inte ens tänker avslöja...
pa-pa-pa-pa-yohooo-yeah!

3. Att ljuva vindar må smeka över nejden och alla nära och kära nästa år...
zap!

4. Att min hallrenovering kommer att resultera i en mysig bibliotekslounge där många trevliga cocktailparties kommer att hållas...
yo-yo crazy cats!

5. VA!? Har jag inga fler önskningar... no-no-no!

6. Näe... jag hoppas ju så innerligt på 1:an och 2:an och jag är en modest lady... mhmmm-aha-aha!

7. Ooooh... 2:an är ljuuuvlig kan jag lova... grrrr!

Etiketter: , ,


eXTReMe Tracker
website counter