tisdag, december 11, 2007

Misantrop...

Är det bara jag... eller...

Helt plötsligt känner jag enorma aggressioner mot mina medmänniskor i kollektivtrafiken... ja, mer än vanligt alltså... denna hord får som trängs och skuffas... låter högt och pratar en massa skit man vill slippa höra - och då har jag min ipod i öronen varje morgon (japp heeela apparaten inkörd i hörselgången!) så jag borde slippa höra all jävla gojja som människor rapar upp inför oss andra...


Tjong i buljongen - en armbåge i huvudet! (inget "ursäkta!" nej-nej!)

Nej... jag börjar tröttna nu... ett år har gått och allt jag vill just nu är att vara ledig.... leeedig... och bara umgås med väl valda... slippa trängas på mornarna... slippa alla andra... och om jag tänker efter så brukar jag få en släng av misantropi så här till jul... i allafall när jag måste åka tunnelbana eller gå på stan!

Ergo: Strunta i det helt enkelt... ! Alla ni andra ääälskar jag naturligtvis lika mycket som aaalltid... vissa av er till och med lite mer än vanligt...!

Etiketter: , ,

4 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Det var jag som armbågade dig. Det var på 69:an 06:15 från centralen imorse. Jag gjorde det på flit eftersom jag hade dåligt morgonhumör. Men nu ångrar jag mig lite. Så ursäkta, så här i efterhand.
:-)

tisdag, december 11, 2007 9:54:00 fm  
Blogger Maria said...

Men Johnny... för faaan... jag blir ju skitsur när du gör så... det blir inga presenter gjorda av trolldeg till dig inte!!! Och jag som gjort en modell i naturlig storlek av slottet Tre Kronor till dig...

tisdag, december 11, 2007 12:42:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

maria: Men jag bad ju om ursäkt.

tisdag, december 11, 2007 3:00:00 em  
Blogger Maria said...

Ja, ja... du får väl din trolldegsmodell då... fast jag lackade ur rejält alltså!!!

tisdag, december 11, 2007 4:24:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter