måndag, januari 07, 2008

De ständiga plågornas tid...

Rätt hängig idag, men på jobbet ändå!
Hade inte en enda sjukdag förra teminen och tänker banne mig inte ha det nu på vårterminen heller - Basta!

Men jag lider av sviterna av helgens märkliga influensa samt av en liten jäkla blåsa i min högra framtass pga rollern jag kämpade så frenetiskt med igårkväll för att täcka mina horribla väggar med täckgrund... och icke att förglömma - söndertrasade knogar, vilket man så elegant får när man skrapar väggen och kommer ner till murbruket!

Händer och naglar mår INTE bra av renovering kan jag förtälja er lite så här i förtroende... men det är bara att smörja med jungfruelig olivolja varje morgon och kväll så blir tassarna mjuka och lena som babyasses igen!

Det är måndag igen - godmorgon på er alla sötnosar där ute!

eXTReMe Tracker
website counter