lördag, januari 05, 2008

Det är inte mer än rätt - det är min tur nu!

Ont som fan i kroppen... lederna... frossa... jag är ingen cool katt idag direkt... men jag hann jobba lite i hallen innan det slog ut mig totalt...

Jag har inte varit sjuk en enda dag under hela höstterminen...
Det har alla andra...
Jag har aldrig haft frossa...

Det var ingen angenäm upplevelse...
Jag tycker inte så speciellt synd om mig själv...
Det är mestadels jävligt boooring...

Jag skulle ju måla och spackla väggar hela helgen...
Det blir nog inte så mycket av med det...
Jag har fått någon jäkla influensa!

I damned thee illness - you go to hell!
Tvi-tvi-tvi... jag offrar en get i morgonbitti så får vi se om det hjälper...

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Lotta said...

Fyy för frossa, krya på dej bäjb!

söndag, januari 06, 2008 1:36:00 fm  
Blogger Maria said...

Ja, det var hemskt... heeemskt... men idag känner jag mig nästan normal igen - skitkonstigt alltså!

söndag, januari 06, 2008 10:03:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Vi lider med dig.Puss och kram.

söndag, januari 06, 2008 10:07:00 fm  
Blogger Maria said...

Pappa: ... ja, fast nu känner jag mig nästan helt ok...

puss o kram

söndag, januari 06, 2008 10:10:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter