fredag, januari 04, 2008

Nyårsraffel mit onkel Günter



... tja, det är alltså jag som står i mitten med skamsen blick - iklädd der mustige und krullige mustasch und der gemüsige tophat!

Onkel Günter står längst till vänster, utsmyckad likt den krimskramsigaste tokjulgran och byxorna ordentligt uppdragna... samma visa varje år... jag funderar faktiskt på att säga till onkel att det är på tiden vi slutar upp med denna sedvanliga tradition... det funkar liksom inte längre... jag har även tagit det stora steget att utesluta mig själv ur Kafferepsorden... det kändes liksom bäst...

Jag drömmer om låsta paviljonger så fort vi närmar oss tidpunkten för Nyårsraffel mit onkel Günter...

Onkel Günter själv drömmer endast om Absinth...

Buskis är ett ord som dyker upp i mitt ovanligt medvetna omedvetna... ovärdigt och totalitär galenskap är andra...!

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter