tisdag, februari 26, 2008

Jag ääälskar er...

... mina kära och älskade vänner både här och där... ruffsiga och tuffsiga, lena och mjuka... ni som stått mig bi i min senaste emotionella berg&dalbana ner och upp ur i ett svart hål: glad-ledsen-glad-ledsen-glaaad-leeedsen-dålig sömn-ledsen-glad-ledsen-leeedsen.... ja, ni vet hur det har varit... gråt och skratt om vartannat... ja ibland till och med samtidigt... och där har ni stått... i vått och i torrt... på fastlandet i norr och här mittemellan och ute i havet på en ö... !

Oj vad jag undrar hur det gått till... att få såna vänner... ja, att ni finns till! Jag lovar dyrt och heligt att alltid stå er bi... ja, när ni behöver... då ropar jag - Si!!!


I looooove yoooouuuu!!! Dagarnas fågelkvitter tillägnas härmed er... puss!

Etiketter: ,

5 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Nä, det är ju jag som ska ropa Si. Du ska ropa Uoi.

tisdag, februari 26, 2008 3:46:00 em  
Blogger Maria said...

Johnny min vän: Vi kan väl ropa tillsammans!?

tisdag, februari 26, 2008 4:35:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

SiiUoiii!!! :-D

tisdag, februari 26, 2008 5:09:00 em  
Blogger Maria said...

... åååååh såååå häääärrrrligt!!!

tisdag, februari 26, 2008 7:18:00 em  
Blogger stella sweden said...

true sick and sinn...babyyyy!!

tisdag, februari 26, 2008 7:55:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter