onsdag, februari 06, 2008

Kinski kommer till Sthlm!


Kinski - The Wives of Artie Shaw

... och jag ÄLSKAR Kinski - på riktigt och i helig sanning!!!

Men kommer jag att knalla iväg på konserten den 16 februari... ???
Förmodligen inte... jag är en slö och initiativfattig jäkel som hellre sitter hemma framför brasan och grillar mashmallows och plinkar Sweet Home Alabama på nyckelharpa i lotusställning i stället!

Jag vet - i'm not worthy at all... sue me...

En långtradare till den som lyckas få med mig på valfri konsert... (och då snackar jag inte om fordonet... och inte valfrihet heller för den delen!)

Etiketter:

9 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

"plinkar Sweet Home Alabama på nyckelharpa i lotusställning i stället" - Den videon skulle bli en vinnare på youtube.

onsdag, februari 06, 2008 10:18:00 fm  
Blogger Maria said...

Johnny: Jag glömde nämna att jag sitter i en enorm transparent badbalja, helt inlindad i gaffatejp tillsammans med tusen hundvalpar - den videon kommer att bli censurerad i Staterna och i några små okända asiatiska länder!!!

onsdag, februari 06, 2008 10:25:00 fm  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

maria: Jäkla censur. Som om man inte skulle tåla att se en massa nakna valpar.

onsdag, februari 06, 2008 10:48:00 fm  
Blogger Maria said...

Johnny: Näe precis! Nakna valpar är det enda jag tänker på hela dagarna!!!

onsdag, februari 06, 2008 10:57:00 fm  
Blogger Maria said...

... man kan kalla mig fixerad!

onsdag, februari 06, 2008 10:58:00 fm  
Blogger Maria said...

... men jag föredrar att bli kallad renässansmännscha!

onsdag, februari 06, 2008 10:58:00 fm  
Blogger Maria said...

... eller advantgardist!!!

onsdag, februari 06, 2008 10:59:00 fm  
Blogger Maria said...

... vilket är något mer avancerat än att enbart vara avantgardist - men det förstod du säkert!

onsdag, februari 06, 2008 11:01:00 fm  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

maria: Nej, du tappade mig halvvägs. :-D

onsdag, februari 06, 2008 1:35:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter