söndag, mars 23, 2008

Back in da Oak!

Här doftar myrra... och jag hör fina historier av vänner som varit kvar i stan... det är dags nu... DAGS... ingenting är längre som förut!!!



Mr Darcy, blodhunden med de lääängsta och leeenaste öron du inte ens kan fantisera om, har lämnat lite delikat te efter sig och jag tänker baka scones... en vän kommer förbi... jag inser att det verkligen är dags att putsa fönstren och vårstäda... och då menar jag inte bara lägenheten!

Det är nya tider nu... nya tider... och jag kommer aldrig mer att vara mig lik igen!

Etiketter: ,

8 Comments:

Blogger stella sweden said...

...det är bra med förändringar...jag har under påsken gått från vitt blask till det rödaste av röda fullblodsviner..
Sangiovese...from Italy...mmmm...såååå gott!
O du..du hade visst tiiid med oss...du har dundrat inlägg under två dagar!
Very interesting...very nice! Velcome back! Puss!!!

söndag, mars 23, 2008 9:00:00 em  
Anonymous Anonym said...

allt var delikat igår, delikat, fierce, edgy och editorial!
tack för det, daaaaaaarling :-)

måndag, mars 24, 2008 11:21:00 fm  
Blogger Maria said...

Stella: ch-ch-ch-ch-chaaanges! Good shit! Det är dock skönt att vara på hemmaplan igen och nu ska jag försöka bli en bättre människa och försöka ta tillvara på min kreativitet igen! puss!!!

Nättchen: Well baby! Det är så det blir tillsammans med dig... sassy... haute couture in Borås... a four pages spread in ICA-kuriren... Nu drar vi till Berlin och blir tok-kända inom avantgardismen! Hoppas vi får träffa många "kända" människor, typ Die StuttgartGruppe!!!

måndag, mars 24, 2008 11:31:00 fm  
Anonymous Anonym said...

fotat av den wellknown fashionphotographer Gilben Simone! i pret-a-porter!

måndag, mars 24, 2008 3:16:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: Absolutley Faboulus Daaaarling! Jag i bara svandunet i fören på en stooor en jävla vikingabåååt vettu!!! Fy faaan vad high fashion alltså... ooooh, aaaah, babyyy...

måndag, mars 24, 2008 5:44:00 em  
Anonymous Anonym said...

tror du att du kan bjuda alla dina vänner till båten?
och två av dina namngivna bodyparts?

(bjud INTE rachel, telefon-pyramidsspel-annika eller weezers roddare bara!!!)

måndag, mars 24, 2008 9:17:00 em  
Blogger stella sweden said...

Om du vill så kan jag ställa upp som di capitane...iklädd påfågelfjädrar med hundöron tejpade i aktern.
Likt sens una donna som styr o hojtar..."Se upp för babords länsar o hala för bövelen in ankaret", så blir det inte på riktigt! Nononoooo!
Taadaaa!

måndag, mars 24, 2008 9:57:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: Jag bjuder ALLA mina vänner OCH alla mina EX OCH alla deras strul... klart jag tar med mina armar - både höger och vänster allt annat vore ju uuurlöjligt!!!

Stella: Du har fattat galoppen helt och fullt ut i hundöronspetsarna!!! Vi låter några små ponnies sköta länspumparna så länge de har nagellack av färgen "frosty pink"... vidare har jag snidat Bryan Ferry som galjonsfigur samt laddat mitt pärlemoutsmyckade ciggarettetui med de mest dekadenta ciggariller marknaden har att bjuda... Canastaklubben står för spel och dobbel med skämtsamt höga insatser samt en skampåle där vi surrar fast odekadenta landkrabbor som inte fattat sitt eget bästa!!!

Ohoy Kapten, nu halar vi skocken och lossar på kölgången - för nu blir det åka utav!!!

Yeyhhh Rock'n'Roll!

tisdag, mars 25, 2008 10:35:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter