torsdag, mars 20, 2008

Skärtorsdag

Det är torsdag och jag måste skära hela dan... varför vet jag inte riktigt... men jag är i Bergslagen och det är torsdag idag... så mycket vet jag!

... och så ska jag berätta en liten och mörk hemlighet... jag har fortfarande kvar min gamla template, jodå så sant som jag sitter här!!!

Vidare ska vi tydligen ut och mjölka fjällkossor och ysta ost... eller vad det nu var vi skulle göra... själv hör jag bara följande ekande mantra i mitt huvud:

ÄTA BANAAAAANBAAAAKELSER PÅ EEEELSAAA ANDERSOOOONS KONDIIIIITORIIIIII....

Etiketter:

6 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

"..min gamla template"
Jag läste visst lite för fort först. Jag fick det till: "min gamla totempåle".

torsdag, mars 20, 2008 9:20:00 fm  
Blogger Maria said...

Johnny: Jahaaa du... jag kanske har en gammal totempåle här... vem vet!? Jag ska defenitivt hålla utkik efter den och så ska jag hälsa från Black Adder... dvs Edmund... dvs min pappa!

torsdag, mars 20, 2008 9:23:00 fm  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

hälsa tebaks

torsdag, mars 20, 2008 9:51:00 fm  
Blogger Gudrun said...

Åh, du är inte hemma i stada? Då får jag önska dig en glad påsk!

torsdag, mars 20, 2008 11:03:00 fm  
Blogger stella sweden said...

...jag tycker det passar bra att klä sig i skärt en sån här skärdag, o i morrn är det lååångt till fotknölarna som gäller, lördagen går i aftoncoeffiur heeela dagen...söndagen blir det o se bedagad ut o så har vi då måndagen vilken jag hedrar genom att klä mig som vilken annan som helst!

Ja...vad gör man inte för att vara traditionell?

torsdag, mars 20, 2008 5:31:00 em  
Blogger Maria said...

Johnny: Will do!

Gudrun: Sorry, jag är annorstädes - Puss i Påsk till dig!

Stella: Oooh, jag längtar till att jag blir stabil i själen igen... så ska jag bli som förr - fast ännu bättre (om det är möjligt!?) - och åter bli den ordekvilibrist som jag i grund och botten är... ja, exakt så där som DU!!! Jag blir så avundsjuk på ditt ordval... men jag kommer tillbaka strong, furiously funny and witty - ett elegant kaos fångat i en lyxbohems sinne... love you baby!

torsdag, mars 20, 2008 6:06:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter