fredag, mars 28, 2008

Dogfather!



Jag har märkt det... Ni har märkt det... eller hur!?

Det har varit märkligt tyst under min säng... inga skrynkliga spelkort har skådats... inga små trampdynor har lämnat spår i glasspaketet... portvinsflaskan är INTE urdrucken... de små kristallglasen har stått på sin plats i köksskåpen bra länge nu, nästan syndfullt länge - det har bildats ett tunnt lager damm på dem - SKAM!!! Inget hysch-hysch, inget fnitter och inga små gruff... jag har verkligen funderat på vad är det som kan vara i görningen!!???

Ok, i natt fick jag svar på frågan, då denne jeppe kraffsade på dörrkläppen kl 03.22... flurig och yrslig kringelikrokade jag mig upp och öppnade dörren...

- Yo! You maby wondering what I want this unholy hour of the hours... well you see... you don't need to know my name... you might call me Dogfather... and don't ask any questions... just listen carefully baby... I don't repeat myself... you see...


- Eeeh hej hej... men hörru... vad i hela fridens namn...

- HEY! ARE YOU TALKING TO ME!!!???

- Oooohhhooo... eeeh, ja just det... jag pratar med digt... tror jag... för det är ju bara du här i trapphuset... eller... ?

- ARE YOU TALKING TO MEEEE???


- Mmmhhmmm, jag sa just precis det... det är bara du och jag här... så... ja, jag pratar med dig!

- Hrrrrmmmfff... ok little Darling listen UP! In this bag I have a horsehead... a head of a horse, that's right... give this special gift to the Canastaclub... they will understand the meaning of it... I'm sure!

- Ok, konstig gåva, men det kanske ska kokas kalopps till nästa samkväm... så snällt av dig att bistå med lite... eeeh... hästkött! Men du, du vet väl om att det inte är nyttigt för dig att röka så där... du ser cool ut... men dina lungor... oj oj oj... lilla vän...

- Allright you nosy Bitch! I'ts only fucking CHOCOLATE, OK!!! But pleeeeease don't tell anyone - allright... bye-bye... and sleep well!!!


Ok... det är så det ligger till alltså... ett brottsyndikat har alltså fått upp vittringen på lilla Canastaklubben och deras oskyldiga aktiviteter... jag får försöka göra något här... men vad... ???

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger stella sweden said...

Oj...det påminner mig just om att det varit förbannat tyst i klädkammaren! Rabbisklubben har slutet med sina körövningar!
Inget doyoulooovemeee..babyyyyy...
Jag säger som du...vad fan pågååår?

fredag, mars 28, 2008 7:26:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Jag måste erkänna att jag börjar bli orolig! Måste hålla nosen utåt och öronen på spänn...

lördag, mars 29, 2008 3:11:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter