måndag, mars 24, 2008

Senaste hooken... och jag pratar inte om Peter "Hooky" Hook nu!


Honeydrips - (Lack of) Love Will Tear Us Apart

Sååå bra... men det är den enda låten som är bra på hela skivan... EN bra låt... och en låt som inte låter som någon annan låt på Honedrips album Here Comes the Future från 2007... det är så intressant hur ett band kan göra en enda låt som sticker ut från albumet så till den milda grad att jag blir alldeles skogstokig när jag lyssnar på den och samtidigt undrar jag varför... VARFÖR... gjorde ni inte alla låtarna så här bra... varför... ???

Men tack Honeydrips för (Lack of) Love Will Tear Us Apart... det här blir mitt nya soundtrack för en ny start - våren 2008... och jag vet... jag kommer att överkonsumera den här låten nu... tugga, tugga, tugga... pussa och ääälska den sönder och samman för att om några veckor spotta ut den helt sönderlyssnad och förstörd... jag vet... jag är en musikmissbrukare...!

- "Hej, jag heter Maria och jag är en musikmissbrukare...

- "Hej Maria!!!"

Etiketter:

4 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Frankie Boy är deleted.

måndag, mars 24, 2008 8:08:00 em  
Blogger stella sweden said...

Hey..my name is Stella and I eeeeat music...I´m addicted to one song for about a month...then I spit it out...spit..spit...spiiit!

Puss!

måndag, mars 24, 2008 8:54:00 em  
Blogger Maria said...

Johnny: I know... ska fixa ny! Men vad kan någonsin toppa Frankie Boy???

Stella: Hey Stella! How about some soulfood in my Marlene Dietrich-salong!?

tisdag, mars 25, 2008 10:56:00 fm  
Blogger stella sweden said...

Jo för fanden!

tisdag, mars 25, 2008 6:00:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter