torsdag, mars 27, 2008

Ny bakgrundsmusik här på bloggen!



Frankie Boy har lämnat plats åt den franska lilla kaksmulan France Gall och den ljuvligt ljufveliga låten Poupée de Cire, Poupée de Sons... och som alltid här på bloggen så dansar han - dipsetmuthafucka... eller Mike Longer som han heter... han är alltid här på min blogg och rör sin kropp så man blir alldeles toookig... åååhhhåååå - jag ääälskar honom... jodåjodå... och han har berättat för mig att han älskar sverige... så vi älskar varandra han och jag kan man säga! Han är här och dansar även när ni inte är här och snusar runt bland mina ärevördiga små historier!

... se så... klicka igång bakgrundsmusiken nu... så det blir rätt stämning här!!!

Etiketter:

8 Comments:

Blogger stella sweden said...

France Gall var preciiis vad jag behövde höra just nu...man blir ju fan glaad igen! Tack daaarling!

torsdag, mars 27, 2008 10:28:00 em  
Blogger Maria said...

Stella Daaarling: Varsågoood... en liten kakasmula till en stor'en fantastisk jävla tårtrooos!

fredag, mars 28, 2008 9:20:00 fm  
Blogger Gudrun said...

Åh, tack Maria! Detta är enligt mig den bästa schlagern någonsin!!Av de svenska ligger "Judy min vän" bäst till. Å kul emd dans. Vi ses ikväll - hoppas jag.
KramfrånGudrun

fredag, mars 28, 2008 11:40:00 fm  
Blogger Maria said...

Guns from Greendale: Jag gillar Sylvia Wrethammars låt "Tycker om dig"... men den har aldrig varit med i melodifestivalen...

Japp, vi ses ikväll!
kramfrånmig

fredag, mars 28, 2008 11:58:00 fm  
Blogger stella sweden said...

Faaan så hon svär! Vart har hon lärt sig det da?

fredag, mars 28, 2008 12:00:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Man måste lära sig svära vid tidig ålder... men inte fööör tidigt... man måste lära sig uppföra sig först, så man har det i botten - en trevlig attityd alltså... och har man bara det så får man svära huuur mycket som helst faktiskt...

Min mamma är duktig på att svära när något skiter sig... pappa lika så... det känns tryggt! Ont ska med ont förgås... så är det!

fredag, mars 28, 2008 1:03:00 em  
Blogger Dennis Alexis Hellström said...

Jag älskar den låten! En av mina favvisschlagers. ;)

http://www.bimboboy.com/blogg

lördag, mars 29, 2008 3:14:00 em  
Blogger Maria said...

Bimbo Boy: Ja, den är otroooligt bra... men då var schlagern otroooligt annorlunda och mycket bättre på den tiden...

lördag, mars 29, 2008 3:25:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter