onsdag, april 16, 2008

Tindersticks...


Tindersticks - Dying Slowly

Jodå, jodå... ibland så hugger man snabbare än en kobra och vipps så har Micke och jag införskaffat dyra plåtar till Tindersticks den 28 april... det är inte många som har en sådan stämma som underbara Mr Staples... bitterljuvt och vackert så håren reser sig längs ryggraden... jodå, jodå... här på dewsdrops ääälskar vi det bitterljuva - så är det... och så kommer det alltid att vara!

Nya skivan The Hungry Saw låter mycket, mycket bra... och företeelser som är mycket, mycket bra gillas mycket, mycket av redaktionen!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger stella sweden said...

Vilken silkesmjuuuuk pipa han har...som en gräddtoppad Bejlis...som ett hav fullt av bomullsmolln...jag trillar ikull!

Trill!!!

onsdag, april 16, 2008 6:16:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Visst har han!!!

... som om världens största hundöra svept sig runt min kropp... som att ligga under ett blommande körsbärsträd där det dinglar rrrooosa blad över ens glada nuna...

Jag trallar mig omkull...

Trall!!!

torsdag, april 17, 2008 11:55:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter