torsdag, juni 26, 2008

2...



... TVÅ dagar kvar...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Två dagar som jag tror blir väldigt långa och sega. Men jag håller på dig.
Kramar i massor.

torsdag, juni 26, 2008 6:13:00 em  
Blogger Maria said...

Pappa o mamma: Jag är av segt virke!!! Dagen är nu gjord och en enda dag återstår...

kramar tillbaka

torsdag, juni 26, 2008 8:24:00 em  
Blogger stella sweden said...

Jisses..o jag som skrev på min blogg att du hade två dar kvar!
Åhhh jag är en liten råtta!

fredag, juni 27, 2008 1:15:00 fm  
Blogger Maria said...

Stella. Fast med natten kan man säga två... och igår var det fortfarande 2 som var siffran för dagen... så man kan nog säga att du var korrekt ändå och absolut ingen liten råtta... nejdå... kanske en stor och fin råtta med vattenkammad coiffure och snygg kostym i sammet...

fredag, juni 27, 2008 10:38:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter