fredag, juni 27, 2008

Nu börjar min semester!!!

6 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Jag har för mig att du har mämnt det. :-D

fredag, juni 27, 2008 8:18:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Nämnt, heter det.

fredag, juni 27, 2008 8:19:00 em  
Blogger Maria said...

Johnny: Bra - jag vill inte att ni ska gå och undra!!!

fredag, juni 27, 2008 8:21:00 em  
Anonymous Anonym said...

Vi gläds med dig.
Kram och puss.

fredag, juni 27, 2008 10:17:00 em  
Blogger stella sweden said...

Isch...måste ha missat det! Men vad är väl en sex veckors semester mot tio veckors jobb? När du haft din så har jag fyyyra veckor kvar till min! O då är jag så invisible, tiny o ligger där flytande i nåt...utan järna...o gråter av lycka för att jag snart kan gå o gräva ner tårna i sanden...o kanske gräva ner mig?

Neeej..det var för pessimistiskt! Jag har valt det här själv o får bita i det sura päronet!
Joda, ordning på torpet!

Men jag gläds med dig o önskar dig drinkar, berusning, lata dagar med hallomoussetårta o så det där du vet...

Puss!

lördag, juni 28, 2008 12:16:00 fm  
Blogger Maria said...

Pappa o mamma: Tack, vi ses snart! puss o kram

Stella: Joohoodå - 6 veckors semester på ett bräde! Men du... det går an när man valt det själv, och du bor ju på en ljufvelig plats! Men jag vet, man måste få komma bort och koppla av allt som är hemma!

lördag, juni 28, 2008 8:28:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter