tisdag, juli 08, 2008

Att alltid resa hem...

Det är konstigt det här med att resa...
Jag känner mig verkligen hemma nästan överallt nu för tiden... tycker alltid att det är intressant att se nya platser och att återse gamla... men hur trevligt, roligt och fantastiskt det är att åka iväg så måste jag ändå erkänna att jag allt som oftast (efter 7-10 dagar) längtar hem en liten smula också... det känns skönt... för då vet jag att jag åtminstånde bor på rätt plats i mitt liv!

Inatt kommer jag att sova i min egen säng igen... ligga på diagonalen med två täcken och fyra kuddar... vakna till galet fågelkvitter... och göra frukost i mitt eget kök... och fortfarande ha ca 5 veckors semester kvar...

Tack Moira, för en skön och avkopplande vecka på den engelska sydkusten... i det vackra Hamble!

Etiketter: ,


eXTReMe Tracker
website counter