onsdag, juli 02, 2008

Möte med Merlin...



Andra semesterdagen och jag är utslagen som en klubbad oxe!
Måste erkänna att det var skönt med en dag i pyjamas även om man är utomlands på semester... men eftersom dewdropsredaktionen är världsmästare på att slöa och det regnar lite lätt här i Hamble idag så är det ingen som hänger läpp här inte... jag samlar krafter inför möten med ett runt bord, William Walkers skugga, Jane Austen, Titanic, vilda ponnies, en hel ö, kakformar och cream tea... nu måste jag gå och kullra ikull några sekunder innan jag agerar hemmafru - jag tänker diska och se om jag kan ordna lite mat tills Moira kommer hem från jobbet!

Etiketter:

7 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Ha'ru typ bärbar dator me're?

onsdag, juli 02, 2008 7:56:00 em  
Blogger Maria said...

Johnny: Nej... jag sitter hemma på slottskammaren och skrifver dessa rader med gåspenna och bläckfiskbläck...

torsdag, juli 03, 2008 9:52:00 fm  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

åhå

torsdag, juli 03, 2008 12:34:00 em  
Blogger stella sweden said...

Var inte Roger Moooore runt ikring bordet han me?

lördag, juli 05, 2008 10:05:00 em  
Blogger stella sweden said...

Eller var han ute o körde Volvo?

lördag, juli 05, 2008 10:05:00 em  
Blogger stella sweden said...

Puss!

lördag, juli 05, 2008 10:06:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Roger Moore och jag ska ses i London for some tea daaarling på tisdag!

Kiss on the cheek!

söndag, juli 06, 2008 7:10:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter