måndag, juni 30, 2008

Well Darrrlings...

... I'm off to the southcoast of England then... tea and shortbread... crumpets... lemoncurd and a tweedjacket thankyouverymuch! Care for some foxhunting honey... ?

- Are you maaad!!!??? That's bloodsport for heavens sake!!!

Sorry... just caught up in the high english manner...

Ok, när jag befinner mig där, in the surroundings of Isle of Wight, så ska den här damen (with a long snout!) bebo mitt hemman:



... någon måste ju pyssla med basilikan... klappa på vattenmelonen... sova i min nybäddade säng... och dricka upp min ägglikör... annat vore ju urlöjligt!!! När jag tar semester hos någon annan, så tar någon annan semester hemma hos mig - enkel matematik!

So, daaarrrlings - next time ni hör från mig så blir det från den engelska bystan!

Tadaaa!

Etiketter:

4 Comments:

Blogger stella sweden said...

Daaarling...en sån näääsa! Jag älskar lååånga näsor...hundar, katter, män...låååång näsa ska det va!
Ha det så jävla ljuveligt du kan o glöm nu inte mig som slavar här!

Förväntar mig en handskriven hälsning!

Pusspuss!

tisdag, juli 01, 2008 10:23:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Well , I know how to pick'em! Och du, kom ihåg att: jobba-jobba-jobbaaa!

onsdag, juli 02, 2008 12:07:00 fm  
Blogger stella sweden said...

Ofcourse you know, but you don´t know that jag har fått löneförhöjning med tvåtusen i månan för att de är lite rädda att jag ska sluuuta...

onsdag, juli 02, 2008 12:27:00 fm  
Blogger Maria said...

Men grattis hörru!
DET var du värd!!!

onsdag, juli 02, 2008 10:28:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter