onsdag, september 24, 2008

Om jag bara...



... hade lite längre hår... då skulle jag se ut så här just nu!

Jag sparar och sparar, fast det växer så ebarmligt långsamt vilket det inte brukar göra i normala fall! Men en vacker dag så är det min tur... min tur att återigen göra fluriga håruppsättningar passande en lady spankulerandes omkring på sin skotska hed, rooopandes efter sin Heathcliff... hårbanden har jag redan, de knåpplade jag ihop när jag var sjukskriven förra veckan!

Väx hår, väx!

We have a mission!!!

Etiketter: , , ,

6 Comments:

Blogger Stina said...

Du får väl sluta att klippa dig stup i kvarten så ska du se att det växer ut. Hälsningar från trasslet i rummet intill.

onsdag, september 24, 2008 4:02:00 em  
Blogger stella sweden said...

Jo, precis! Slut o klipp di!

onsdag, september 24, 2008 4:36:00 em  
Blogger Maria said...

Stina: Joooo... det kan du väl ha rätt i... men jag inbillar mig att det växer bättre om man ansar till det under tiden - är enbart en myt alltså!?

onsdag, september 24, 2008 4:37:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Jaaaa jaaaa... men ibland så bara måste man nypa lite här och lite där... fixa till frippen liksom! Men jag ska sluta med det nu... bara jämna till det lite!

Älskar att du skriver på gotländska hörru!

onsdag, september 24, 2008 4:38:00 em  
Blogger Peace in mind said...

Då skulle jag känna igen dig , där du satt och spanade på tunnelbanan över Riddarfjärden. Egen, vackraste stilen...hoppas du kan låta håret vara då:)

onsdag, september 24, 2008 5:01:00 em  
Blogger Maria said...

Fru Kaos: Jag ska verkligen försöka låta det vara nu... verkligen... försöka...

onsdag, september 24, 2008 5:03:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter