fredag, oktober 31, 2008

Min senaste telefonräkning var på drygt 100 kronor!

Det säger mig att jag inte är speciellt intresserad av att prata i telefonen... och det stämmer! Jag är oerhört ointresserad av att prata med folk i telefonen - visst det är bra om man bor långt ifrån varandra... men jag tycker att det är sååå mycket intressantare att antingen skriva eller ses... men att bara sitta och babbla i en lur... nope thanks... boooring!

Men kära Malin... där uppe bland fjällen... jag har noterat att du ringt... och jag har ringt dig... men då var det var ingen hemma... och jag TÄNKER ringa dig igen... jag lovar!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vi blir glad varje gång du ringer.
PUSS OCH KRAM.

fredag, oktober 31, 2008 10:46:00 em  
Blogger stella sweden said...

Jag haaatarrr också telefoner för jag vill antingen se folk i ögona eller precis jo, skriva mail! Så ingen fast telefon nej till Stella place!

fredag, oktober 31, 2008 11:27:00 em  
Blogger Maria said...

Mamma o pappa: Ja, er ringer jag naturligtvis till utan problem! Puss o kram!

Stella: Skönt att höra! Min mobil använder jag bara i nödfall och helst sms!

lördag, november 01, 2008 8:27:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter