söndag, november 16, 2008

Hur har ni det idag då... ?



... själv har jag lackbetsat ett bord, ätit glass, släntrat fram och tillbaka till Wirströms Järn bara för att köpa 6 stycken skruvar, tittat på film, tvättat, smygit på en granne, lurat in nyss nämnda granne iklädd vita mjukisbyxor i min lägenhet, dragit i några skruvar med en av mina skruvdragare, inte diskat, inte bäddat sängen, hypnotiserat en boakonstriktor, fått ovan nämnda granne att lyfta en åra med en hypnotiserad boakonstriktor, fotat hela mankemanget med granne lyftandes åra med överhängande hyptnotiserad boakonstriktor och lagt ut sjolamentet här på bloggen!

Så det så!

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Peace in mind said...

Fattar att du började smyga på honom, intressant man, verkar det som! Jisus vad det svänger i din del av stan, ärligt...

söndag, november 16, 2008 7:01:00 em  
Blogger Maria said...

PiM: Man måste se till att det svänger... även när mörkret sänker sig över nejden... nejden... finns det verkligen en nejd i sthlm? Känns med som om nejden finns där nere där du befinner dig... du spankulerar förmodligen omkring och blickar ut över nejden där nere... med en liten rasslande minilimpa kring dina fötter... det är jag i princip totalitärt bergsäker på!

måndag, november 17, 2008 12:54:00 em  
Blogger stella sweden said...

..hmmmm...snygg granne minnsann o du har en som i en liten sammetspåse i byrålådan...eller huuur?

måndag, november 17, 2008 8:52:00 em  
Blogger stella sweden said...

själv har jag fått lampfanskapet o lysa genom o ställa en stoljävel på en pall o sedan me liiivet som insats fått i kontakten i taket...o vidare målat ett skrivbord o skruvat fast några krokar me skruvdragare...satt upp en väggljusstake med skruvdragare...borrat två hål i väggen m slagborr...lagat en fruktansvärd gryta som jag inte ens vill nämna ingredienserna i...bläääh! Ja det var min dag de! Puss!

måndag, november 17, 2008 8:55:00 em  
Blogger Maria said...

Stellababy: Huvudsaken är att man borrar och grejjar och donar... så mycket man bara kan! Jag gick sta efter jobbet och köpte mig ett par stjärnformade bits till min skruvdrrraaagare eftersom skruvarna krävde en ny uppsättning bits! Sedan skruvade jag fast ett underredeshelvete på mitt nygamla fina bord som min pappa gjorde 1961! Sen gjorde jag en paj på päronkonjaksost och citronoliver - den blev goood den... så därför nämnde jag ingredienserna...

puss du kära!

tisdag, november 18, 2008 10:38:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter