tisdag, november 11, 2008

Vinterns första snö...

3 Comments:

Blogger Peace in mind said...

Oh, älskar din första snö och ditt underbara röda hår...*tuggar skamlöst i mig min nybakta lussebulle med teet*

tisdag, november 11, 2008 10:16:00 em  
Blogger stella sweden said...

Lilla rrrröhätta...akta dig för STOOORA STYYYYGGA VAAARGEN SOM KOMMER FRÅN DE STOOORA DJUUUUPA SKOOOOGARNA!!!!

(så hann inte nyper dig ifrån oss!)

onsdag, november 12, 2008 7:51:00 em  
Blogger Maria said...

PiM: Äsch då! Jag tycker det är så härligt med er som bryter mot traditionerna... för egentligen så borde jag vara en sån en jag med... men bara därför så håller jag på vissa av dem istället!

Stella: Ja, vi har ju en varg här i sthlmstrakten... han kommer nog att nypa min fårskinnsmössa och min fårskinnspall... och har jag tur så finns jag i närheten och får mig ett litet nosnyp!

onsdag, november 12, 2008 8:01:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter