söndag, november 09, 2008

Jag ääälskar min älskade Antikaffär här på bystan!!!

Har jag återigen gjort ett stadigt fynd i min favoritantikaffär tror ni???

Jappsamente, det har jag...

... jag säger bara: Vilax... Vilax... Vilax... offentligt 60-tal?.. 500 spänn!... och jag är lycklig som en silkeslen barnrumpa på självaste julaftonsmorgonen!!! Bort med den vita gallonen och sen ska min mamma klä om den med grått fårskinn och några klädda knappar... mmmmm... mm... mmmmm... baaaby!

Ja, ja... jag får äta stekt gröt resten av månaden... men det gööör inget... för man kommer att få sitta fint på mina cocktailparties... det kommer man att få göööra... lita på det, mon amis!

Etiketter: ,

4 Comments:

Blogger Peace in mind said...

Ja! Skriker jag, såklart har du fyndat...finns det bättre saker att lägga sina matpengar än lite juste recyklat jox?

söndag, november 09, 2008 10:25:00 em  
Blogger stella sweden said...

Kan bara hålla meee...vicka fynd NI gör! Pingar den fårskinnsklädda!

söndag, november 09, 2008 10:55:00 em  
Blogger Maria said...

PiM & Stella: Härligt att ni skriker med mig!!! Jag wealar, dealar, googlar skiten och skriker av glädje när jag finner att det är ett fynd av grov kaliber!!!

måndag, november 10, 2008 8:55:00 fm  
Blogger Maria said...

... foton kommer naturligtvis sedan!

måndag, november 10, 2008 8:55:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter