onsdag, november 12, 2008

Ibland kan man tro...

... att jag svimmat av... det tror till och med jag i de bästa av fall... men i de bästa av stunder har jag bara kullrat ikull och ligger på en divan inmundigandes en massa goda chokladpraliner som måste sköljas ned av en skänk portvin...

Jag önskar bara att de bästa av stunder inföll lite oftare... och gärna på vardagarna... men hur skulle det se ut... om jag låg i strutsplymstofflorna och smaskade chokladpraliner och som smöret på moset i en snurrig salongsförpackning... ???


Nej, det är nog tur att det finns en måndag... en tisdag... en onsdag... en torsdag... och en fredag där emellan... för annars fick man ju inte längta och trängta till en dag i pyjamas i soffan med en silkesinslagen chokladask i famnen!

Etiketter:

5 Comments:

Blogger stella sweden said...

Preccis...man måste få längta litt!

onsdag, november 12, 2008 7:55:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Eller hur!!! Jag älskar att trängta lite grann...

onsdag, november 12, 2008 8:02:00 em  
Blogger stella sweden said...

...ibland kan jag längta ihjäääl mig efter hemlagade köttbullar m riktigt potatismos me massor av smööör, färsk ättiksgurka o hemkokad lingonsylt!!!!

onsdag, november 12, 2008 8:07:00 em  
Blogger Maria said...

... och jag kan längta efter en goood murkelsoppa med sherry och grädde i!!!

onsdag, november 12, 2008 9:14:00 em  
Blogger stella sweden said...

jajaaa...men en råddjurssadel med gräddsås o smörstekta kantareller PLUS råstekt potatis...åhhhhh!

onsdag, november 12, 2008 10:19:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter