tisdag, januari 06, 2009

Nyårslöften inför 2009:

1. Jag lovar oheligt och svindyrt att jag ska köpa massor av vita orkidéer i år...

2. Jag lovar och svär, så det sprutar svavel ur öronen på mig, att jag ska spela mer sällskapsspel i år...

3. Jag lovar vid mina förfäders gamla inrökta kakelugnar, att jag återigen skall anskaffa en korkskruvscoiffure i år...

4. Jag lovar, det kan du lita på, att jag skall tillreda creme brûle många, många gånger i år...
(creme brûle, INTE creme caramel!)

5. Jag lovar vid mitt sanna lilla hjärta att jag även tänker baka macroner i år...

6. Jag lovar vid min okyssta hägring, att jag tänker förföra en helt oskyldigt ovetande (men lycklig) man i år...

7. Jag lovar som fan, det kan du skriva upp, att jag tänker drömma och längta efter en hundvalp även detta år...

8. Jag lovar att ömt vårda mina dammråttor preciiis som alla andra år...

9. Jag lovar - fast jag vet att det är en stor och förbannad lögn - att diska lite oftare i år...

10. Jag lovar, det kan ni fethajja, att det är jag som är Mrs Robinson i år...

Japp! DÄR satt dom jävlarna!!!

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Wow, är djupt imponerand!

tisdag, januari 06, 2009 8:04:00 em  
Blogger Maria said...

... äsch då... det gäller att bara lova sådant man kan hålla och strunta i alla tråkiga löften!

tisdag, januari 06, 2009 8:11:00 em  
Blogger Alice said...

Strålande löften!

tisdag, januari 06, 2009 11:47:00 em  
Blogger stella sweden said...

..gillade den där brylepuddingen du U så den där ovetandes mannen! Jehaaa! Goo girl!

onsdag, januari 07, 2009 12:40:00 fm  
Blogger Stina said...

Underbara löften! Jag får plötsligt upp livsångan igen. Ska genast ta itu med egen löfteslista. Ses i morrn.

onsdag, januari 07, 2009 9:26:00 fm  
Blogger Maria said...

Alice: Strålande och lite glödande...

Stella: Jajjamensan, här hoppar inga halta löss!!!

Stina: Äntligen!!! Jag trodde du skulle vara här idag... men så var icke fallet! Kan erkänna att jag jobbar hårt på att få upp livsångan igen, svårt efter denna jul!

onsdag, januari 07, 2009 10:44:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter