söndag, februari 01, 2009

Det ÄR en coiffure!!!



... och jag tycker att den klär mig... förutom att den visar något av min insida också... deep and profound - but hey, it's sunday!

Mer har jag inte att säga idag... jag befinner mig i en övergångsfas som jag inväntat i drygt ett år nu och nu äntligen har den infunnit sig! Om väntan på ett uppvaknande tog ett år så utgår jag ifrån att själva metamorfosen tar bra mycket kortare tid! Priset som jag trodde var högt, var lågt om man drar bort skatt för självbedrägeri... och valutan visade sig vara leksakspengar med en doft av Kafka... men jag slank ut bakvägen ännu en gång... och klarade mig med en hårsmån...

Note to self: SE människor djupt i de skogstjärnsdjupa ögonen detta år... för någonstans där inne lurar sanningen och det är den man vill åt... allt annat lämnas åt sitt öde!

Etiketter: , ,

2 Comments:

Blogger stella sweden said...

...väntar också på den där metomorfooosen...att blicka mig själv i ögonen har blivit ett nödvändigt ont varje dag, varje timme under de senaste månaderna...men blicken jag möter blir allt klarare och bestämdare...snart (and this I know for sure) så kommer glädjen att vara det första som möter mig när jag vaknar...även om det tisslar U rasslar tunt ikring!
Men du gjorde det U du erkänner det U deeeeeeeeet är STORT!
Grattis på födelsedaaan igen daarling!

måndag, februari 02, 2009 11:26:00 fm  
Blogger Maria said...

Stellamyone&only: Erkänner även att jag fortfarande flackar lite, liiite grann... men jag känner att jag är på gång... jodå... så fort chocken lägger för det där med att förstå, det får man lägga åt sidan... det här året blir mitt!!!
Tack baby!

måndag, februari 02, 2009 1:22:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter