tisdag, juni 20, 2006

Fotbollsblogg!

... jag tror att jag ska chocka några av mina vänner genom att beskåda fotbollsmatchen mellan sverige - england! Men, undrar jag, får man göra annat under tiden... det är ju liksom lite långtråkigt måste jag erkänna - men ok jag ska ge sporten en chans, så man hänger med i tugget efteråt.
Tur att man kan ta bort ljudet på tvn och spela bra musik under tiden, det blir lite roligare på det sättet!
En fråga när det gäller fotboll - varför filmar killarna så infernalisk, eller har de verkligen så låg smärttröskel!? Visst, vissa smällar ser ut att göra ont, men andra är ju rena rama amatörskådespelartalanger, där den skadade först tittar vem det var som råkade springa förbi och är det någon från motståndarlaget så kastar han sig handlöst på marken och har oerhört ont någon stans på smalbenet!

Det känns tyvärr som om sverige kommer att göra självmål i kväll!

Och by the way - Svennis är ju ändå Svennis!
Hey ho - let's go!

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sviiikare!!!!!

tisdag, juni 20, 2006 9:19:00 em  
Blogger Maria said...

nej jag har inget ljud ju! och jag tittar inte ens!

tisdag, juni 20, 2006 9:21:00 em  
Blogger Maria said...

nu var svennis i bild! kul eller...

tisdag, juni 20, 2006 9:21:00 em  
Anonymous Anonym said...

ok då!!

tisdag, juni 20, 2006 9:21:00 em  
Anonymous Anonym said...

Dom jobbar bra mina killar!

tisdag, juni 20, 2006 9:54:00 em  
Blogger Lotta said...

Jag blev lite irriterad att inte England vann!!!

onsdag, juni 21, 2006 12:44:00 fm  
Anonymous Anonym said...

God save the Queen (Svennis alltså!).

onsdag, juni 21, 2006 11:07:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Ge faan i min Svennis !!!

onsdag, juni 21, 2006 12:24:00 em  
Anonymous Anonym said...

Köp cd'n "Svennis klassiska pärlor"! Den är skitbra!

onsdag, juni 21, 2006 12:52:00 em  
Blogger Rudiegirl said...

Klart att fotboll blir tråkigt om man inte har ljudet på...

Sjukt spännande igårkväll:)

Jag vill att Sverige ska ta VM-guld, Svennis bryr jag mig inte om överhuvudtaget.

onsdag, juni 21, 2006 5:40:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jag vill bara att Svennis ska vinna! Så kan han ge ut en samlingsskiva med sina bästa favoritpunklåtar...

torsdag, juni 22, 2006 9:39:00 fm  
Blogger Lotta said...

Spelar han själv... Svennis... eller är det hans blandade punkfavvisar han ska ge ut??

torsdag, juni 22, 2006 10:32:00 fm  
Blogger Maria said...

Han samlar gamla punksinglar faktiskt, åker runt på convent och skivmässor har jag hört! Otippat, eller hur!?

torsdag, juni 22, 2006 11:23:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter