onsdag, december 13, 2006

Alla dessa uppgraderingar...


... vad de ställer till det!
Explorer 7.0 gör så att min blogg nu ser helt sned ut - jag blir gaaaaalen! Själva textmassorna ligger centrerat på sidan, men blogghuvudet ligger inte alls centrerat utan har dragit till höger! Vad är det som händer egentligen, och hur kommer det sig att exploreruppgraderingen ändrar bloggens utseende? Hur kan saker och ting flyttas runt bara för att man uppgraderar sin webbläsare - jag blir inte klok... och det är ju det enda jag vill bli! Ja, ja... det är så mycket annat som hänt så varför inte snurra runt på allt - rubbet - muchomucho - antar att det är någon som försöker testa mig... hur mycket som kan snurra runt samtidigt utan att jag tappar greppet! Det är onekligen spännande tider att leva i... men det kan ju också vara så att Google håller på att ta över hela alltet nu, hoppas att mitt hjärta och hjärna fortfarande tillhör mig och att jag inte behöver logga in på Google-account för att komma åt dem!?



Snedblogg-snedblogg-snedblogg!

2 Comments:

Blogger Maria said...

... och nu kommer jag inte ens in på beta.blogger på jobbet längre... Hispan - here I come!

torsdag, december 14, 2006 2:06:00 em  
Blogger Maria said...

... men jag kan skriva kommentarer, men inte logga in eftersom url:en är spärrad... i'm going bonkers!

torsdag, december 14, 2006 2:07:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter