onsdag, december 20, 2006

Nya "proppen Orvar" - 60-talisterna!















Vi har kommit dithän alltså... det är vi som är nya "proppen Orvar"! Bara namnet på det stagnerade förhållningssättet får mig att må illa! Men så är det i alla fall... Det är vi som var i de tidiga tonåren när punken slog igenom som nu sitter och ojjar oss, är negativa till utveckling och bara snackar nostalgiskt trams om gamla punkhjältar och konserter hit och dit...

Nej!
Jag vill inte åka med på det tåget!
Jag vill aldrig stagnera, aldrig leva enbart genom det nostalgiska filtret!
Jag vill däremot leva här och nu i största möjlig mån...
För det var inte bättre förr... även om det fanns isolerade företeelser som naturligtvis var det... men långt ifrån allt - så är det alltid!

Så, snälla ni - säg till mig om jag börjar irra i de lömska sankmarkerna - och kasta i ett rep och dra genast upp mig!

eXTReMe Tracker
website counter