torsdag, januari 18, 2007

Life on Mars
















Tack moder natur!

Fick reda på att jag missat det första avsnittet av den engelska tv-serien Life on Mars som visades i söndags... den verkar hur bra som helst... och jag missade första avsnitten! Men nu är det många som ringt in till svt där de dragit den fina klagomålsvalsen över att de missade första avsnittet på grund av stormen... stormen som drog över landet i söndags och slog ut elen i stora delar av landet! Jo, jag hörde också stormen slita i husets väggar och fönster, men här inne var det varmt och skönt... så själva stormen störde mig inte - just då! Jag låg väl och småsussade i soffan gissar jag... och därmed missade jag det första avsnittet av Life on Mars...

Nå!
Nu har svt bestämt sig för att visa avsnittet i repris - på fredag kl. 23.15!
Då jäklar är jag ! Frågan är bara hur jag ska orka hålla mig vaken... komma ihåg... vilket tricks ska jag ta till... för tänk om jag missar det igen...? Jag har i alla fall proggat in det på mobilen som semester - det borde väl få mig att hajja till när det börjar ljuda i handväskan på fredagkväll!

Ibland känns det fint att bo i en liten ankdamm...

eXTReMe Tracker
website counter