söndag, januari 14, 2007

Skador åsamkade pga bowling
















  • Brutna naglar
  • Inflammation i en sena vilken lokaliserades någonstans mellan tumme och pekfinger
  • Sträckning i oidentifierad ryggmuskel på höger sida
  • Sträckning i vänster jumske
  • Svullnad i fingrar på höger hand (ringen fick ligga kvar i handväskan resten av kvällen)
  • Spricka i oidentifierat ben på höger fot
  • Knäskålsförskjutning
  • Muskelvärk i rumpan
  • Nageltrång (men det var min medspelare som drabbades av detta)
  • Jumskbråck (samma där - medspelaren)
  • Muskelvärk i magen
  • En ny stor grop i det fina trägolvet då ett bowlingklot slet sig, och i en riktigt fin båge susade genom luften... uppåt... bakåt... nedåt...(mina rekomendationer till bowlinghallsinnehavaren - använd gropen som jordnötsskål!)
  • Champagnegalopp (... blir man inte direkt osocial utav...)
  • Mindre strukturerade sms i större mängd (lagslå om alkolås på mobiltelefoner NU! Jag har lämnat in motion angående detta ärende förut och jag gör det gärna igen!)
  • Borttappad högervante (det var helt klart bowlingens fel!)

Jag har sagt det förr och jag vidhåller fortfarande - Det är INTE nyttigt att sporta!!!

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Rudiegirl said...

Jag hittade en ensam vante på East igår, kan det ha vart din?

söndag, januari 14, 2007 11:44:00 em  
Blogger Shadow said...

Bäst att inte göra saker som man inte är van vid. Jag får träningsvärk bara av att kasta pil, eller av att svepa öl med vänster hand, i stället för höger.

måndag, januari 15, 2007 2:19:00 fm  
Blogger Maria said...

Vanten är återfunnen! I plånbokens myntfack låg den fint minutiöst ihopvikt i form av en vit groda i ylle... ett konstverk - rena rama origamin!

måndag, januari 15, 2007 8:04:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter