söndag, januari 21, 2007

Procentenheter

Enligt senaste undersökningen så tappar alla partier röster utom socialdemokraterna! Intressant läge! Det kan bero på något som tidningarna säkert kommer att döpa till "Monaeffekten" men det beror knappast enbart på det - det kan jag sätta min själ på... men det betyder även att mitt parti tappar procentenheter... no good!

Känns som om det är ett sammelsurium av förvirring just nu där människa, natur och förnuft liksom försvunnit... jag tror att alla politiker skulle behöva en skjuts ut i rymden för att se världen lite grann från ovan...

Måste credda Johan Staël von Holstein (vilken jag inte alltid drar jäms med!) i torsdagens Metro för en mycket bra kolumn... säger jag förnumstigt och sätter mig själv på ett flygplan om några dagar... no good!

eXTReMe Tracker
website counter