söndag, januari 21, 2007

Jag fick en fråga från min far

Hej Maria!
Har du sovit över eller är du sjuk?
Det undrar en orolig pappa eftersom det inte fanns några bloggrapporter ännu.

Kramar från oss.



***

Hej kära föräldrar!

Jag blir rörd av er oro och tackar för att ni undrar... och att ni saknar! Jag satt precis och skrev nedanstående post när ditt mail ramlade in i lådan... Jag hoppas att jag skringrat orosmolnen nu, då jag varken är sjuk eller sovit över... men jag blänger på sängen och längtar lite tillbaka i detta nu... så chansen att jag hamnar där med min bok lite senare idag är oerhört stor. Men som sagt, varken sjukdom, virus eller medvetslöshet har slagit mig till marken!
Jag bara tar det lite soft och nosar omkring lite så här på morgonkulan... everything is cool!

Puss o kram från mig

Etiketter: ,


eXTReMe Tracker
website counter