fredag, januari 19, 2007

Pssst, kom lite närmare... jag måste viska...






















.. det är så att det kommit till min kännedom att några av mina vänner ska träffas i en lägenhet här på söder, före min och Lovelys födelsedagsfest, för att dricka champagne och köra racerbilbana UTAN MIG!!!... oj förlåt att jag skrek till ... men är inte det lite taskigt va... jag vill också dricka champagne och köra racerbilbana... och sedan gå på fest!

... undrar om jag kan få min co-värdinna Lovely att strunta i förberedelserna... och att vi istället klingar i glasen och ropar..."chin-chin daaarling, tut-tut i Monaco, nu kör jag om dig i kurvan baby..." ... hmmm kan vara värt ett försök... fast vad ska gästerna säga när de kommer och finner oss sittandes på golvet med champagneglas i tassarna svart chiffongscarf och stora svarta solglasögon lekandes Monaco Grand Prix...


eXTReMe Tracker
website counter